Firma Nowy Horyzont Development, inwestor osiedla LOFT Rzeszów, nie jest jednocześnie jego wykonawcą budowlanym. Całość prac realizujemy za pomocą tylko jednego, starannie wyselekcjonowanego w drodze przetargu podmiotu czyli Generalnego Wykonawcy. Co oznacza, że:
- w przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek jest tylko jedna odpowiedzialna za wykonawstwo firma budowlana,
- w przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek dział prawny dewelopera wspólnie z Klientem egzekwuje solidne i terminowe ich usunięcie..
.
Solidność wykonania, wysoka jakość materiałów, dbałość o szczegóły w połączeniu z perfekcyjną obsługą naszych Klientów, pozwala na budowanie naszego pozytywnego wizerunku. Na każdym etapie powstawania inwestycji, jak i po jej zakończeniu, nasi specjaliści, związani z pionem jakości, inspektorem nadzoru czy nadzorem autorskim, monitorują jej przebieg i są do Twojej dyspozycji.
.
Zgłaszanie usterek:
.
- Usterkę należy niezwłocznie zgłosić do biura sprzedaży osiedla LOFT Rzeszów.
- Inspektor Nadzoru oraz przedstawiciel Nowego Horyzontu jako inwestora, w obecności Generalnego Wykonawcy, dokonuje wizji lokalnej, dokumentuje usterkę i wydaje opinię techniczną.
- Od momentu uznania w opinii Inspektora Nadzoru usterki za zasadną, zostanie ona niezwłocznie zakwalifikowana do usunięcia przez Generalnego Wykonawcę, nie później jednak niż w ciągu 30 dni.
- W przypadku odmowy usunięcia zasadnej usterki przez Generalnego Wykonawcę sprawa zostaje skierowana w celu egzekucji do działu prawnego Nowego Horyzontu.
Pamiętaj – Jesteś naszym Klientem zarówno przed, jak i po zakupie mieszkania.
.