Obsługa gwarancyjna

 

 

Firma Nowy Horyzont Development inwestor osiedla LOFT Rzeszów nie będzie jednocześnie jego wykonawcą budowlanym. Całość prac realizujemy za pomocą tylko jednego  starannie wyselekcjonowanego w drodze przetargu podmiotu czyli Generalnego Wykonawcy. Co oznacza, że:

  •  w przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek jest tylko jedna odpowiedzialna za wykonawstwo firma budowlana,
  •  w przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek dział prawny dewelopera wspólnie z Klientem egzekwuje solidne i terminowe ich usunięcie.

.

.

Solidność wykonania, wysoka jakość materiałów, dbałość o szczegóły w połączeniu z perfekcyjną obsługa naszych Klientów powoduje budowanie naszego pozytywnego wizerunku. Na każdym etapie powstawania inwestycji jak i po jej zakończeniu nasi specjaliści, związani z pionem jakości, inspektorem nadzoru czy nadzorem autorskim, monitorują jej przebieg i są do twojej dyspozycji.

.

Pamiętaj – Jesteś naszym Klientem zarówno przed, jak i po zakupie mieszkania.

 

 

 

 

.

 

.

Zgłaszanie usterek:

.

 

 

 

Usterkę należy niezwłocznie zgłosić do biura sprzedaży osiedla LOFT Rzeszów.

 

 

 


 

 

 

 

Inspektor Nadzoru oraz przedstawiciel Nowego Horyzontu jako inwestora  w obecności Generalnego Wykonawcy dokonuje wizji lokalnej, dokumentuje usterkę i wydaje opinię techniczną.

 

 

 

 

 


 

Od momentu uznania w opinii Inspektora Nadzoru usterki za zasadną, zostanie ona niezwłocznie zakwalifikowana do usunięcia przez Generalnego Wykonawcę nie później jednak niż w ciągu 30 dni.

 

 

 

 


 

 

 

 

W przypadku odmowy usunięcia zasadnej usterki przez Generalnego Wykonawcę sprawa zostaje skierowana w celu egzekucji do działu prawnego Nowego Horyzontu.

 

 

 

 

.